Tuesday, October 4, 2016

Forex Hi Lo Indicator

Ontwikkel deur Robert Krausz, die Gann HILO Activator is 'n tendens volgende tegniese aanwyser wat gebruik word om te help bepaal die trend8217s rigting en om met die tendens inskrywing seine op te wek. Dit is die beste gekombineer met die Gann Swing aanwyser en die Gann Trend aanwyser (sal hersien word in die volgende artikels) as deel van 'n handel stelsel, algemeen bekend as die 8220New Gann Swing Chartiste Plan8221. Die Gann HILO Activator is 'n eenvoudige bewegende gemiddelde van die vorige drie periods8217 hoogtepunte of laagtepunte. Op grond van die bewegende gemiddeldes logika, dit is 'n tendens volgende aanwyser wat gebruik word om die market8217s rigting van beweging te weerspieël. Binne die handel stelsel wat ons vroeër genoem, die Gann HILO aktiveerder is verantwoordelik vir die opwekking van inskrywing seine, maar help ook om te bepaal keerverlies vlakke. Hier is hoe dit lyk in 'n verhandelingsplatform. Grafiek bron: VT Trader Die lesings kan geïnterpreteer die volgende manier. 'N Bul tendens van krag is wanneer die prys aksie is bo die Gann Activator, dus impliseer dat slegs lang inskrywings moet word nie. Tydens 'n uptrend, is die aanduiding bereken op grond van die vorige drie periods8217 laagtepunte. Aan die ander kant, as die aanwyser is bo die prys wat gestip, dit dui daarop dat die mark is in 'n beer tendens, dus moet jy jou ambagte te beperk tot kort posisies. Tydens 'n verslechtering neiging, is die Activator8217s berekeninge gemaak met behulp van die vorige periods8217 hoogtepunte. Lees deur die volgende twee artikels om die vol grootte prentjie van hierdie handel stelsel te kry. Gestig in 2013, Binary Tribune het ten doel om die verskaffing van sy lesers akkurate en werklike finansiële nuusdekking. Ons webwerf is gefokus op die belangrike segmente in die finansiële markte aandele, geldeenhede en kommoditeite, en interaktiewe in-diepte verduideliking van die belangrikste ekonomiese gebeure en aanwysers. Finansiële Risiko-Openbaringsverklaring BinaryTribune sal nie aanspreeklik gehou word vir die verlies van geld of enige skade wat veroorsaak word van vertroue op die inligting op hierdie webtuiste gehou word. Handel forex, aandele en kommoditeite op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Koekie Policy Hierdie webwerf maak gebruik van koekies om jou te voorsien met die beste ervaring en om jou beter te leer ken. Met die besoek ons ​​webwerf met jou leser stel om koekies toelaat, jy instem tot ons gebruik van koekies soos beskryf in ons privaatheidsbeleid. kopieer Kopiereg 2016 mdash Binary Tribune. Alle regte ReservedRosiman: weet jy as daar rondom enige eenvoudige EA wat werk met HILO aanwyser ek nie jammer te leer ken. Handleiding handelaars gebruik hierdie aanwyser vir stop verlies geraak deur sleep stop. Ek bedoel - ek dink nie dat hierdie losstaande aanwyser winsgewend kan wees vir ten minste 3 maande in die geval van EA. Maar as 'n paar volgkeerverlies instrument - Ja, dit kan wonderlik wees. Daar is 'n paar terme: ATR sleep stop in EA, paraboliese volgkeerverlies, en Gann HILO sleep stop. Ek bedoel - hierdie aanwyser sal 'n groot werk as 'n deel van die EA. Ek weet nie jammer. Handleiding handelaars gebruik hierdie aanwyser vir stop verlies geraak deur sleep stop. Ek bedoel - ek dink nie dat hierdie losstaande aanwyser winsgewend kan wees vir ten minste 3 maande in die geval van EA. Maar as 'n paar volgkeerverlies instrument - Ja, dit kan wonderlik wees. Daar is 'n paar terme: ATR sleep stop in EA, paraboliese volgkeerverlies, en Gann HILO sleep stop. Ek bedoel - hierdie aanwyser sal 'n groot werk as 'n deel van die EA. Ek was geïnteresseerd, want ek gebruik adaptive bewegende gemiddelde as die enigste aanwyser en ek het eenvoudig EA geskep uit towenaar met baie interessante resultate met geldbestuur. xxxxx. Nou, want op grafiek HILO my oë lyk soortgelyk te wees Miskien resultate kan selfs meer winsgewend te maak. Maar ek is net in staat om EA skep van assistent. Ek moet leer om HILO aanwyser voeg binnekant towenaar om een ​​te skep. Nee, dit is nie 'n soortgelyke. Omdat hierdie aanwyser 'n deel van 'n goeie handel stelsel as sleep stop funksie byvoorbeeld kan wees. Voorbeeld - jy het 'n paar aanwyser (MA kruising, MA aanwyser / prys kruising, Breinspoeling dot / pyl, Asctrend dot / pyl ens). Ek bedoel - jy het jou eie inskrywing toestand waar die mark te betree. ervare handelaars gebruik nie neem wins as 'n hoof / belangrike deel van die stelsel. Hulle word met behulp van sogenaamde laat die wins run - beteken - stop verlies is verskuif deur sleep stop beginners gebruik neem wins as 'n grootste deel van die stelsel. en hulle vergeet om te stop verlies te plaas in 'n geval. Dit is waarom, as die mense sê - 90 van beginners verloor hul eerste deposito :) So, hierdie aanwyser kan baie goeie toevoeging vir jou / my / enige handel stelsel wees. Maar om te sê 'n ware - die handelaars gebruik hierdie aanwyser as volgkeerverlies. Nee, dit is nie 'n soortgelyke. Omdat hierdie aanwyser 'n deel van 'n goeie handel stelsel as sleep stop funksie byvoorbeeld kan wees. Voorbeeld - jy het 'n paar aanwyser (MA kruising, MA aanwyser / prys kruising, Breinspoeling dot / pyl, Asctrend dot / pyl ens). Ek bedoel - jy het jou eie inskrywing toestand waar die mark te betree. ervare handelaars gebruik nie neem wins as 'n hoof / belangrike deel van die stelsel. Hulle word met behulp van sogenaamde laat die wins run - beteken - stop verlies is verskuif deur sleep stop beginners gebruik neem wins as 'n grootste deel van die stelsel. en hulle vergeet om te stop verlies te plaas in 'n geval. Dit is waarom, as die mense sê - 90 van beginners verloor hul eerste deposito :) So, hierdie aanwyser kan baie goeie toevoeging vir jou / my / enige handel stelsel wees. Maar om te sê 'n ware - die handelaars gebruik hierdie aanwyser as volgkeerverlies. Ek verstaan ​​nie. Dit het my 10 maande tot my handel stelsel en 1,000 € verloor genereer. Dit werk op 12 simbole met 12 verskillende EA en dit begin werk vanaf slegs 40 dae. Die meeste van EA gebruik adaptive bewegende gemiddelde. enigste een met MACD en 2 met fraktale eksponensiële. Ek gebruik sleep op metale en omdat my stelsel volg primêre tendens dit werk op minimum 4h tyd deur daaglikse grafiek. die stelsel werk met stop amp omgekeerde so dikwels stop verlies of Neem Wins geaktiveer. My vraag was dat omdat ek net tyd tussen 4H en daaglikse miskien HILO soortgelyke winsgewende resultate van aangepaste bewegende gemiddelde kan gee. My EA is winsgewend met slegs 'n gemiddeld van 30 wen ambagte. Dit beteken laat die wins hardloop en sny verliese. Ek dont wil my nuwe handelsmerk te verander, maar ek was aandenkings 'n HILO EA met my parameters toets. Ek het nog 'n vraag Sergey, oorweeg nou jou ervaring as HILO word gebruik as 'n volgkeerverlies aanwyser om die beste waarde isnt nodig 'n backtest van 'n EA dat die aanwyser My min ondervinding in backtest my geleer sluit dit wat goed op term uit eayes lyk stel is veel verskil van die werklike resultate. Isnt dit Rosiman: Ek het nog 'n vraag Sergey, oorweeg nou jou ervaring as HILO word gebruik as 'n volgkeerverlies aanwyser om die beste waarde isnt stel wat nodig is 'n backtest van 'n EA dat die aanwyser My min ondervinding in backtest my geleer dat dit wat goed lyk sluit op grafiek van eayes is veel verskil van die werklike resultate. Isnt dit Ja, mag dit die verskil tussen 'n goeie soek term en 'n goeie een in backtest wees (net my ondervinding. As ek verkeerd so jammer). wanneer ek probeer om 'n paar handel stelsel te maak - ek is dit met die hand handel oor demo. Net om dit moontlik te, te omskryf die reëls, en so aan te voel. en om te verstaan ​​- doen ek dit wil hê (my moontlik handel stelsel) of nie. So, in die einde van die week of maand handleiding handel - Ive het reeds geweet die instellings van elke aanwyser en wat / howto en so aan. So, ek het nie nodig om te optimaliseer of om backtest in hierdie geval. As ek nie tyd het. of as ek voel dat ek sien alles op die grafiek :) so ek kan optimaliseer EA met wolk en backtest / vorentoe toets dit as 'n volgende. Maar ek hou nie van back testing en optimalisering. want dit is iets soos my EA was winsgewend in Januarie 2010, verloor Maart 2011 en wen in summar 2012 :) Ek optimalisering / back testing net na die instellings van die EA kyk en te sien - dankie hoe dit werk jy Sergey. Ja dis die rede waarom ek gewoond publiseer nuwe EA want elke maand Ek sal hulle kyk en parameters kan verander. So een keer sal my handel stelsel werk ook moet my verkoop seine werk. In elk geval ek is besig met HILO EA reeds omdat ek aandenkings. dankie again2 Gann HILO Activator MT4 Deur Edward Revy op 6 Mei 2008 - 07:12. Hallo almal, Vandag sal ons kyk na Gann HILO Activator - nog 'n persoonlike aanwyser vir Meta Trader 4 platform. Siek wys jou die maniere om dit te gebruik. Jy kan reeds opgemerk het dat Ek is nie wat die presiese handel reëls om handel te dryf op. Dis omdat Im ontdek en te leer oor MT4 persoonlike aanwysers nou. Leer in Forex nooit eindig. Ek het 'n paar goeie potensiaal in dié handel gereedskap wat ons almal kan baat vind by en die verbetering van ons handel strategieë, so ek besluit om dit nie te stel totdat 'n beter tye en my waarnemings publiseer as ek vorentoe te beweeg. Gann HILO Activator in Forex en die maniere om dit te gebruik: Hierdie tendens volgende aanwyser help om beide: inskrywings en uitgange. Dit maak dit moontlik om 'n handelsmerk redelik vroeg gaan en bly in die handel langer. As jy 'n stel reëls of 'n handel stelsel wat 'n verbetering op inskrywings en uitgange vereis, kan Gann HILO Activator die regte gereedskap wees. Want byvoorbeeld kan neem ons bestaande gevorderde Forex stelsel 3 Deur die toevoeging van GANN HILO Activator ons kan nou meer akkurate inskrywings vas te stel. Ons kan ook hierdie aanwyser vir uitgange later gebruik, terwyl op dieselfde tyd sleep ons tot stilstand kom, byvoorbeeld, met Bbands Stop persoonlike aanwyser het ons gepraat oor die laaste keer. Gann HILO lyk ook interessant vir scalping, al wat jy nodig het, is om te identifiseer die belangrikste tendens neem óf net koop of verkoop seine wat deur die aanwyser. Byvoorbeeld, kan ons 50 EMO gebruik om die belangrikste tendens te identifiseer. Weereens, dit is net 'n groot wenke. Om jou 'n stel reëls te gee, ek moet 'n mens eers maak en toets dit behoorlik. So, vir nou is dit sal lyk inleiding, terwyl hopelik later en ook met 'n hulp van ander handelaars Ek sal dit werk om 'n goeie stelsel handel met reguit vorentoe rules. The Gann HILO Activator MT4 aanwyser is oorspronklik ontwikkel deur Robert Krausz en is ontwerp om gebruik te word vir die aandele en kommoditeite markte. Vandag, is dit wyd gebruik word in die forex mark sowel. Die Gann HILO Activator MT4 aanwyser plotte waardes op die grafiek en bepaal word deur 'n eenvoudige bewegende gemiddelde van die vorige drie tydperk hoogtepunte of laagtepunte. Handel met die Gann HILO Activator MT4 aanwyser is baie eenvoudig. Die oorspronklike handel reëls is: Automatiseer jou handelsresultate (ten goede) Ons hoop jy geniet jou tyd op ons strategie Webwerf As jy graag jou handelsresultate outomatiseer, dan het ons net die oplossing vir jou MT4 platform. Klik hier om Automatiseer jou Trading Business Today (volledig Verified MyFxBook Live rekening) Dit het gewerk vir ons en ons weet jy sal dit wil hê. Koop wanneer die prys is hoër as die Gann HILO Activator MT4 aanwyser, wat 'n lomp tendens toon. Verkoop wanneer die prys is laer as die Gann HILO Activator MT4 aanwyser, wat 'n lomp tendens toon. Daar is baie verskillende aanwysers wat ontwerp is om te werk aan hierdie basiese beginsel. Die mees algemeen gevind Gann HILO Activator MT4 aanwyser is een waar 'n lyn word op die grafiek en koop / verkoop seine word dienooreenkomstig geneem. 'N aangepaste weergawe van die Gann HILO Activator MT4 aanwyser plotte dieselfde waardes, maar met hoogtepunte en laagtepunte as 'n kroeg. Die onderstaande grafiek toon die Gann HILO Activator MT4 aanwyser aanwyser toegepas word op die grafiek. Gann HILO Activator MT4 aanwyser In die bogenoemde grafiek, maak ons ​​gebruik van lyn grafiek om die prys waardes wys. Gann HILO Activator MT4 aanwyser instellings wat die agtergrond vir hierdie aanwyser is baie eenvoudig. Daar is net die opstel van betrokke, wat is die £ Hoewel dit nie baie besonderhede bekend is, is dit algemeen aanvaar dat dit die waarde van die bewegende gemiddelde. Handelaars kan hul eie waardes en handel daarvolgens toe te pas. Gann HILO Activator MT4 aanwyser instellings wat Gann HILO Activator MT4 aanwyser Strategie en handel reëls Die handel stelsel is redelik oop en daar is beslis baie maniere om die kat vel. Die eenvoudigste manier om die Gann HILO Activator MT4 aanwyser handel is om te koop wanneer die bars is groen en verkoop wanneer die bars is rooi. Dit kan 'n goeie manier om die tendense te vang nie. Gann HILO Activator MT4 aanwyser Strategie en Trading Rules. png Bogenoemde grafiek toon die uptrend wat gevorm, met die Gann HILO Activator MT4 aanwyser druk blou of lomp bars. Neem lang posisies hier kan 'n goeie manier om die tendens te ry aan te bied. Die aanwyser aangewend kan word om 'n grafiek en enige tyd. Nog 'n gebruik van die aanwyser is om die daaglikse spilpunt punte toe te pas en nadeel van die kleiner tydraamwerk kaarte. Eis jou 60 Geen Deposito Bonus Hier Al wat jy nodig het, is om jou lewe rekening geverifieer Natuurlik, moet jy 'n lewendige rekening oop te maak. 2 Brokers dat ons soos 'n klomp USD30 uit elke forex makelaar hieronder. Beide Forex Brokers het 'n uitstekende telling Ons gebruik albei hierdie makelaars en trots te bevorder hulle onderstaande grafiek toon die Gann HILO Activator MT4 aanwyser toegepas op die 1-uur grafiek, ter waarde van 50. Ons het ook die daaglikse spilpunt vlakke op die grafiek sluit. Trading Gann HILO Activator MT4 aanwyser met spilpunte Die op en af ​​pyle geplot met die hand te wys hoe hierdie aanwyser werk. Verkoop wanneer die Gann HILO Activator rooi en die prys is laer as die daaglikse spilpunt. Hou die posisie tot een van die laer spilpunt ondersteuning vlakke bereik. Net so, koop wanneer die Gann HILO Activator is Blou en hou totdat een van die daaglikse spilpunt weerstandvlak is bereik. Dankie vir jou lesers. Ons is werklik dankbaar hoop dat jy graag die strategieë wat ons deel. As jy hier wil die strategieë, sal jy absoluut lief vir ons jongste strategie. Die MorningPips Trading System Die doel van Morningpips is om handel te voltooi deur die oggend. Eenvoudig soos dit. Check dit uit Gann HILO MT4 aanwyser 8211 aanbevole tyd rame Tegnies gesproke, kan jy dit MT4 aanwyser gebruik vir alle tydskale. Maar hoe korter die tyd raam, sal jy meer skommeling en moontlik meer geheel verslaan wat klein verliese wat vinnig kan eet jou portefeulje kan veroorsaak sien. Ons beveel aan dat jy 'n hoër tydraamwerke gebruik soos die 4H vir 'n beter konsekwentheid. Hoe om handel te dryf met Gann HILO Activator Video Tutorial Hoe om handel te dryf met Gann HILO Activator Video Tutorial Gann HILO Activator MT4 System aanwyser Aflaai Ons het op voorwaarde dat hierdie kragtige tendens handel aanwyser vir jou teen geen koste. Ons nederig versoek vir jou hulp nodig om die woord te versprei deur die deel op een van die sosiale platforms hieronder. Om die aflaai skakel ontsluit, moet jy net om hierdie bladsy te deel om ons te help ons doel om te help met meer handelaars daar buite bereik. Laat ons 'n antwoord hieronder om ons te laat weet wat jou gedagtes op hierdie aanwyser. As jy graag hierdie aanwyser, kan jy sien ander aanwysers wat ons noukeurig gekies wat jou sal help in jou handel reis. En as jy kan, regtig jy moet belê in 'n bewese MT4 Expert adviseur om jou te help sommige wins op volle auto pilot te genereer. Ons raai hierdie kragtige MT4 Expert adviseur. Besoek ons ​​Gratis MT4 aanwyser aflaai bladsy. Ons hoop jy het hierdie pos net soveel soos ons dit het die skep geniet. Sterkte en dankie vir jou lesers. Meer oor ons Ons is 'n groep van hoogs passievolle handelaars en liefde aan ons inhoud as ons manier om terug te deel. Dit is 'n versameling van die mees kragtige strategieë beskikbaar en ons gee dit weg teen geen koste. Let tyd neem om ons daaglikse besoek aan elke video te hersien. En moenie teken vir ons nuusbrief om die ongelooflike handel templates wat ons weggee aflaai. Baie dankie vir die feit dat ons site besoeker en moet asseblief aktief te wees in jou kommentaar op die video's te help om verder te verbeter. Latest8230 Geslote Koop EURUSD 1,11699 vir 10.3 pitte, totaal vir vandag 30,1 pitte Gartley Patrone MT4 aanwyser - Gratis MT4 aanwyser t. co/Ea68xc6GH3 EURUSD Weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/B1796rNVqV USDJPY Weeklikse Forex voorspelling - 29 Augustus om 2 September 2016 t. co/6oMGqi9bGQ USDCHF Weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/tPJZ2OHkjZ Ons Hoof Kategorieë Disclaimer Theres altyd 'n disclaimer in webtuistes. Maar in plaas van om die gewone wetlike terme opgestel deur prokureurs, ons is net gaan sit dit in eenvoudige Engels as ons graag gemaklik te wees. Jy moet weet dat vorige prestasie en toekomstige prestasie is nie dieselfde ding nie. Vorige prestasie is 'n bewese rekord van wat in die verlede en toekomstige prestasie gebeur baie anders as vorige prestasie kan wees. Enigiets wat goed in die verlede gedoen het nie goed doen in die toekoms, wie weet, reg Jy moet gesonde verstand soms gebruik en weet whats real en whats duidelik 'n bedrogspul. Om ons beste vermoë, het ons uit net wettig produkte en dienste op ons webwerf. Jy en jou alleen het die mag om enige belegging besluit te neem. As jy nie die risiko kan neem, ongelukkig, enige vorm van 'n belegging of handel is nie vir jou. En asseblief. die laaste ding wat ons wil hoor is kla of huil as dit net weerspieël sleg op jou. Jy moet die risiko in Forex en die finansiële markte te verstaan ​​voordat jy involved. Image: Description: Wanneer 'n tendens is geïdentifiseer met die gebruik van die mark rigting aanwyser, die Deel rigtingwyser en die Intraday Hi 8211 Lo aanwyser, die Uitputting aanwyser 8230 Hallo almal, Vandag sal ons kyk na Gann HILO Activator 8211 'n ander persoonlike aanwyser vir Meta Trader 4 platform. Siek wys jou die maniere om dit te gebruik. Gann Hi-lo Activator SSL 8211. persoonlike aanwysers vir MT4 Q: Ek het hulp nodig. Ek dink it39s moontlik om die Gann Hilo Activator bou in DYO, maar ek don39t die regte manier te vind. Download: Hi-Lo. mq4 Alert Signal Indicators GT Chart Window Indicators GT Forex MT4 Aanwysers Verwante Artikels Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord Jy moet aangeteken 'n kommentaar te kan lewer. Forex Kategorieë Forex Indicators MT4 Onlangse uploads Daily Free FX Seine gebaseer op die nuus IndicatorsMT4 mark Outlook Tegniese Opsomming Widget Powered by Belegging forex makelaar


No comments:

Post a Comment