Friday, October 14, 2016

Forex Trend Hunter Ea Download

Tendens Hunter tendens Hunter is 'n tendens volgende Forex aanwyser. Die aanwyser volg die tendens steeds sonder om die sein in die geval van geringe tendens lyn breakouts. Die aanwyser getekend nooit. 'N Inskrywing sein verskyn ná 'n bar is gesluit. Tendens Hunter is 'n billike aanwyser. Die grafiek toon die huidige potensiaal of werklike wins (as jy die aanwyser sein gevolg) met inagneming van die verspreiding. Naas, die aanwyser bied bykomende inskrywing seine op die mees gunstige pryse na 'n tendens lyn deurbraak. Parameters send Alert - waarskuwing SendEMail - e-pos gewaarsku SendPushNotification - druk kennisgewing. 2016/08/23 - 3 sterre Hierdie aanwyser is 'n groot vir stadiger handelaars egter wanneer dit kom by die prys aksie die aanwyser is geneig om te ossilleer tussen op en af ​​sywaarts. Na my mening that39s n mooi swart en wit manier om die markpryse kyk omdat die pryse beweeg tot af en sywaarts. Ek maak eerder geen ambagte as handel elke moontlike ingestel. Met dit gesê het sou 'n sywaartse parameter is die kanse van die handel met die tendens en dus 'n hoër kans om te wen verhoog. Nog 'n ding, don39t verwag om baie 200 pit beweeg of die groot winste te vang om die aantal verliese op valse tendense (te veel valse tendense) te dek. Om dit te toets ek geskep n EA te koop en te verkoop op die aanwyser tendens veranderinge ten einde die aantal valse tendense te sien. Ek sal voortgaan om hierdie aanwyser te toets en op te dateer Dié resensie met my bevindinge 2016/09/05 - 2 sterre Hierdie aanwyser isn39t moeite werd te koop as jou gebruik dit vir 'n EA. skep EAS met behulp van verskeie tendens tydraamwerke soms wouldn39t een handel oop (ek probeer om dit instelling te koop net vir 1dag is trending en there39s n koopsein op die 5m. As you39ve hierdie aanwyser getoets sou jy dink dit sal 'n paar keer te koop, maar dit didn39t selfs koop een keer egter toe ek dit verander van 5m tot 1 uur dit het te koop.) As you39re beplanning te outomatiseer jou handel don39t pla die gebruik van hierdie aanwyser ek moet daarop let Andrey nie sê hierdie aanwyser is bedoel vir die handleiding handel. Ek stem beslis saam en glo hierdie aanwyser sal wonderlik vir die handleiding handel, maar die dilemma werk slim nie moeilik as ek 'n st dat ambagte vir my siek het meer tyd om ander dinge te doen kan skep. As en wanneer die aanwyser is opgedateer ek sal dit weer hersien:) Breakout Hunter EA Breakout Hunter EA Review Breakout Hunter EA is 'n forex robot wat fokus op tempo opsporing en daaropvolgende tendens volgende, dit fokus op die grootste mark wat die euro / dollar geldeenheid paar (1/3 van die hele FX mark), maar om dit te doen wat dit neem in ag nog vele meer markte, hul sluitingsprys en hul wisselvalligheid parameters. Soos met al die handel robots, sukses kom en gaan, hierdie spesifieke forex robot kan inderdaad geld te maak vir weke of maande lank, en bied sowat 7- 8 gehalte ambagte per week, maar there8217s geen waarborg dat dit nooit sal faal of dat dit sal nooit 'n lang verlore strepe. Nietemin, die grootste voordele van hierdie forex robot is dat dit in ag neem inherent, onvermydelik wisselvalligheid mark wat verskyn in die markte in nuusvrystelling keer. Breakout Hunter EA weet voor die hand wanneer baie van hierdie ekonomiese nuus sal aangekondig word en net bly uit die mark gedurende die kritieke ure of dae, waar rigting is onseker en baie handel stelsels faal Benewens nuus. en wisselvalligheid. die tempo Hunter EA kyk ook na ADX aanwyser lesings, bewegende gemiddeldes en meer, ten einde te weet wanneer 'n tempo is meer geneig, en om 'n tempo en sy rigting te bevestig wanneer dit uiteindelik realiseer. Ons weet uit ander forex robots en van algoritmes in die algemeen, dat die mark hulle kan breek op 'n sekere punt (markte kan verwar en flous selfs die mees gevorderde algoritme of patroonherkenning-algoritme). Aangesien ons dit weet, die ontwerpers van Breakout Hunter wou hul produk te veel beter te presteer, nie in die maak van meer geld per maand, maar daarin om hard te flous. Dit is die rede waarom Breakout Hunter EA maak gebruik van gevorderde, ingewikkeld wisselvalligheid filters en ADX lesings, omdat wisselvalligheid en ADX lesings baie baie keer wenk 'n tempo is op hande, selfs al het ons don8217t weet in watter rigting. En toe Hy 'n robot, kan dit bly op waarskuwing vir dae aaneen, moeiteloos, iets wat 'n mens baie waardevolle en ongemaklike hours8230 maar die robot sal vereis is daar, en wanneer die tempo uiteindelik plaasvind sal jy in die mark in die tyd . Breakout Hunter EA 3-jaar Performance Tests: Automation is 'n vreemde ding, dat selfs vliegtuie ontwerpers neem baie ernstig, 'n paar vliegtuie makers gebruik baie van outomatisasie, en ander klein. There8217s nog nie definitiewe besluit of handleiding of hoogs outomatiese beheer werk die beste, het outomatisering veroorsaak ongelukke, maar dit het ook geland vliegtuig veilig wanneer mens kon nie. It8217s dieselfde met handel, en there8217s definitiewe antwoord oor of forex robots is die finale antwoord of nie, maar ons is verstom oor hul evolution. Trend Hunter geword Desember 2007 Status: Lid 245 Posts Hallo mense, Ek begin hierdie nuwe draad vir die volgende redes: 1. om deel van my huidige stelsel daaronder is 'n groot werk vir my, en iets terug te gee soos al die goeie mense in hierdie forum net een maal gedoen vir my. 2. Let iemand kode 'n EA daarvoor, want ek is baie moeg daarvan om snags wakker LOL, aangeheg is 'n pdf met die reëls, ek hoop jy ouens soos dit en druk 'n paar pitte daaruit, siek word en wag vir menings, enige vrae net plaas of PM my Ok ouens soveel gewees het probleme opening van die PDF, ek plaas die reëls: CHART SETUP: Setup jou kerse die manier wat jy wil, ek bedoel, iu gebruik kandelaars sit die kleur wat jy wil die meeste, of gebruik bars, wat jy wil. Sit 'n eksponensiële bewegende gemiddelde, tydperk 70 toegepas te sluit, ok hierdie EMA70 is jou huidige tendens, kan jy gebruik net die tydperk wat jy wil, dit werk in almal van hulle, maar ek hou van die 5M en die 15M, want ek don8217t graag bestuur groot onttrekkings, neem 'n lang ambagte slegs indien die prys is hoër as die EMA70, neem kort ambagte slegs indien die prys is laer as die EMA70, Ok, nou voeg 2 meer bewegende gemiddeldes: 1. Eksponensiële bewegende gemiddelde tydperk 20, toegepas op High, kleur hierdie een Purple (of wat ook al jy wil) 2. Eksponensiële bewegende gemiddelde tydperk 20, toegepas op 'n lae, kleur hierdie een geel (of wat ook al jy wil) dit 2 bewegende gemiddeldes is wat ek noem die Entry Range. Gee lank as dit scenario voorkom: 1. As die prys is laer as die 70 EMO, en begin om te gaan, plaas 'n lang handel op die eerste kers wat bo die EMA70 (natuurlik hierdie kers moet wees bo beide EMA20s), plaas sluit jou STOPLOSS by die 70 EMO vlak (as jy wil waag klein), of plaas die STOPLOSS op die geel EMA20 (as jy wil 'n bietjie groter drawdown duld) 2. As die prys is die handel bowenal die EMAS, wag vir dit om ingegaan en kry in die 20 EMA reeks (in tussen die twee van hulle), nadat die eerste kers sluit bo die 20 EMAS reeks plek 'n lang handel, stel jou SL op die 70 EMO vlak, en agter dit, terwyl die prys beweeg in jou guns, ek gewoonlik tussen 15 en 50 pitte (soms meer), afhangende van die markonbestendigheid, of wanneer die prys terug op die Purple EMO 20. As dit gebeur jy wag vir die prys om die pers te breek weer aan die onderstebo en gaan 'n lang weer. Dieselfde reëls geld vir 'n kort ambagte, Ek was nog altyd 'n spilpunt aanwyser, en trek FIB lyne op die laaste swaai van die 4H grafiek, en altyd op die uitkyk vir die ondersteuning en weerstand vlakke, ek gebruik die 5M en 15m vir inskrywings, altyd probeer om te kyk by groter tydsraamwerke te sien what8217s gebeur op die groot prentjie, gelukkig pitte in die PDF-lêer wat jy noem dat jy handel met 3 baie. verlaat die 1ste op 15, 2 op 30. Het jy die SL draai na die 2de baie weer tot 15 of doen jy laat dit op BTW BE, ek het net 'n vinnige G / U 5 min handel 'n uur gelede of so. Wanneer die prys gesluit onder die 70 en gesluit die volgende kers bo dit, ek het 'n lang. Ek het 15,30 en 45 wins. Met 'n mikro baie elk. Hi Dan, mooi werk op jou handel, ek weet skuif die SL te wees na 15, wanneer dit 30, afhangende van die wisselvalligheid Ek skuif dit na 15 en so aan, ook ek probeer om die SL roete met een van die MA Hallo mense bereik , Ek het dit begin hierdie nuwe draad om die volgende redes: 1. om terug te deel my huidige stelsel daaronder werk groot vir my, en gee iets soos al die goeie mense in hierdie forum het een keer vir my. 2. Let iemand kode 'n EA daarvoor, want ek is baie moeg daarvan om snags wakker LOL, aangeheg is 'n pdf met die reëls, ek hoop jy ouens soos dit en druk 'n paar pitte daaruit, siek word en wag vir menings, enige vrae net plaas of PM my. Dankie dat jy jou stelsel Robby. Ek het 'n vraag oor die onder lyn in die PDF-lêer Sit 'n eksponensiële genoem bewegende gemiddelde, tydperk 70 toegepas te sluit, en in die blad vlakke sit een met waarde 7 en 'n ander met waarde -7, maak hulle verpletter Wat is die doel van -7 en 7 vlakke - doen hulle enige doel Meta Trader EA en aanwyser Coder. Is dit moeilik om jou Expert adviseur No. gebruik dit is nie moeilik dien. Selfs dit is maklik om te gebruik. Ons sal u gedetailleerde en volledige instruksies gee oor hoe om af te laai, te installeer en loop Forex Trend Hunter. Hoeveel geld het ek nodig om te begin handel Die minimum bedrag geld wat jy nodig het om te begin is 500. Maar natuurlik kan jy toets Forex Trend Hunter met eers 'n demo rekening. Jy kan 'n demo rekening oop te maak met die deposito 5000 of 10000 en jy kan toets Forex Trend Hunter vir 'n paar weke totdat jy glo van sy krag. Is daar enige bykomende koste na die koop van jou Expert adviseur No. Daar Arent enige bykomende koste of koste. Toekomstige updates en ondersteuning is gratis aan al ons kliënte. Is daar geld terug waarborg Ja. Daar is 'n geld terug waarborg. Jy is vry om jou geld te vra terug as binne 30 dae moet jy wys ons negatiewe resultate van die gebruik van Forex Trend Hunter. Wat gebeur as ek 'n paar probleme Is daar enige kliënte ondersteuning Ja. Ons bied kliënte ondersteuning. Maar ons glo jy sal nie enige probleme ondervind omdat Forex Trend Hunter is maklik om te gebruik en instel. Kan ek geld te maak terwyl ek uit Ja. Dit is die doel van Forex Trend Hunter. Dit handel dryf vir jou nie nodig om altyd in die voorkant van jou rekenaar om sy werk te gaan. Net spandeer 'n paar minute per dag om jou wins te gaan. Hoe dikwels jou stelsel handel Dit hang om die huidige marktoestande. Dit is moontlik om 'n paar ambagte per dag, maar op dieselfde tyd is dit moontlik om een ​​te hê. Is Forex Trend Hunter versoenbaar is met al MT4 makelaars Ja. Forex Trend Hunter is verenigbaar met al Makelaars wat MetaTrader4 terminale bied. Het jy bied 'n demo-weergawe van jou EA Ongelukkig No. Vir sekuriteitsredes, hoef ons bied 'n demo-weergawe. Watter soort van die internet konneksie en rekenaar hardeware het ek nodig Ons beveel aan stabiele internet konneksie, want dit is baie belangrik. Die EA moet altyd gekoppel aan die makelaar. Die rekenaar hardeware moet werk sonder onderbrekings 24 uur per dag uit die mark opening op Maandag die mark sluit op Vrydag. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Trouens, daar is gereeld skerp verskille tussen hipotetiese prestasie resultate en die werklike resultate daarna deur 'n bepaalde handel program behaal. Hipotetiese handel nie finansiële risiko behels, en geen hipotetiese handel rekord kan heeltemal verantwoordelik is vir die impak van die finansiële risiko in werklike handel. Alle inligting op hierdie webwerf of enige ebook of deskundige adviseur gekoop van hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige doeleindes en is nie bedoel om finansiële advies te gee. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om Forex Trend Hunter en enige gemagtigde verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle ways. Forex Trend Hunter Forex Trend Hunter hou is 'n heeltemal outomatiese handel stelsel vir die Meta Trader 4 handel terminale, ontwikkel, veral vir die behoeftes van gewone forex handelaars, maar ook suksesvol gebruik word deur baie professionele handelaars. Forex Trend Hunter is dalk die beste tendens volgende en langtermyn winsgewende Forex robot op die mark. Met sy hulp, kan jy geniet die geleentheid om 'n paar honderd pitte waarde van wins per enkele transaksie. As so ver jy veral gebruik scalping forex robots, sal jy beslis oortuig dat hulle sterk afhanklik van makelaar handelstoestande, en dat die minste verspreiding verbreding lei om hulle te maak 'n vinnige verliese: verliese van jou geld. As jy nog 'n teleurstelling kliënt van Asiatiese kopvel handelaars, moenie kyk mooi na Forex Trend Hunter. Forex Trend Hunter in aksie


No comments:

Post a Comment