Friday, October 21, 2016

Is Nie - Gekwalifiseerde Voorraad Opsies Onderhewig Aan Fica

Table of opsies Inhoud Federal Insurance Contributions Act (FICA) en uitgestelde vergoeding oordrag op egskeiding. Hierdie reëling tot die gevolgtrekking dat nonqualified voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgedra deur 'n werknemer aan 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding is onderhewig aan die Federale Insurance Contributions Act (FICA), die Federale Werkloosheid Wet op Belasting op (Futa), en inkomstebelasting weerhouding om die dieselfde mate asof behou deur die werknemer. Die beslissing maak ook voorsiening verslagdoening vereistes van toepassing op die betalings loon. Kennis 2002-31 verander. Kwessies: (1) Wat is die effek op belasting onder die Federale Insurance Contributions Act (FICA), die Federale Werkloosheid Wet op Belasting op (Futa), en die versameling van inkomstebelasting teen Bron op lone (inkomstebelasting weerhouding) van 'n oordrag van belange in 'n nonstatutory voorraad opsie en in nonqualified uitgestelde vergoeding aan 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding (2) Wat is die gepaste verslagdoening van inkomste en / of lone erken met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgeplaas na 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding fEITE die feite is dieselfde as in Openbaring Rul. 2002-22, 2002-1 C. B. 849, en is hier hersaamgestel vir gerief. Voor hul egskeiding in 2002, A en B was getroud individue wat in staat X wat die kontantontvangste en betalings metode van rekeningkundige gebruik. A is in diens van Corporation Y. Voor die egskeiding, Y uitgereik nonstatutory voorraad opsies om 'n deel van 'n 8217s vergoeding. Die nonstatutory voorraad opsies het nie 'n maklik vasgestel kan billike markwaarde binne die betekenis van party 1,83-7 (b) van die Inkomstebelastingwet Regulasies op die verleen om 'n slag. en dus geen bedrag is ingesluit in 'n 8217s bruto inkomste ten opsigte van daardie opsies ten tyde van die toekenning. Y beweer twee onbefondsde, uitgestelde vergoeding planne waaronder A verdien die reg om betalings post-indiensneming te ontvang van Y. Onder een van die uitgestelde vergoeding planne, is deelnemers geregtig om betalings gebaseer op die balans van individuele rekeninge van die soort in party 31,3121 beskryf (v) (2) -1 (c) (1) (ii) van die Wet op Belasting Regulasies. Teen die tyd dat van 'n 8217s egskeiding van B. A het 'n rekening balans van 100 x kragtens daardie plan. Onder die tweede uitgestelde vergoeding plan in stand gehou word deur Y. deelnemers is geregtig op enkele bedrag of periodieke betalings volgende skeiding van diens, gebaseer op 'n formule reflekteer hul jare diens en vergoeding geskiedenis met Y te ontvang. Teen die tyd dat van 'n 8217s egskeiding van B. A het die reg om 'n enkele bedrag betaling van 50 x ontvang onder die plan volg 'n 8217s diensbeëindiging met Y toegeval. 'N 8217s kontraktuele regte om die uitgestelde vergoeding voordele onder hierdie planne was nie afhanklik van 'n 8217s prestasie van toekomstige dienste vir Y. Onder die wet van die staat X. voorraad opsies en onbefondsde uitgestelde vergoeding regte verdien deur 'n gade gedurende die tydperk van die huwelik is huweliksprobleme eiendom onderhewig aan billike verdeling tussen die gades in die geval van egskeiding. Op grond van die eiendom nedersetting opgeneem in hul oordeel oor egskeiding, 'n oorgeplaas na B (1) 'n derde van die nonstatutory voorraad opsies uitgereik aan 'n deur Y. (2) die reg om uitgestelde vergoeding betalings ontvang vanaf Y onder die rekeningsaldo plan is gebaseer op 75 x van 'n balans 8217s rekening onder die plan ten tyde van die egskeiding, en (3) die reg om 'n enkele bedrag betaling van 25 ontvang x vanaf Y onder die ander uitgestelde vergoeding plan op 'n 8217s diensbeëindiging met Y. In 2006, B oefen al van die oorgeplaas voorraad opsies en ontvang Y voorraad met 'n billike markwaarde van meer as die uitoefeningsprys van die opsies. In 2011, 'n eindig diens by Y. en B ontvang 'n enkele bedrag betaling van 150 x uit die rekening balans plan en 'n enkele bedrag betaling van 25 x vanaf die ander uitgestelde vergoeding plan. WETGEWING EN ANALISE Ds Rul. 2002-22 tot die gevolgtrekking dat 'n belastingbetaler wat belange in nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding aan die taxpayer8217s voormalige gade voorval by egskeiding oordra nie nodig is om 'n bedrag by bruto inkomste op die oordrag sluit. Die beslissing tot die gevolgtrekking dat die voormalige gade, eerder as die belastingbetaler, is nodig om 'n bedrag by bruto inkomste wanneer die voormalige gade oefen die voorraad opsies of wanneer die uitgestelde vergoeding betaal word of beskikbaar gestel word om die voormalige gade insluit. FICA Lone Artikels 3101 en 3111 lê FICA belasting op 8220wages8221 as die term omskryf in sekte 3121 (a). FICA belasting bestaan ​​uit die ouetehuis, Oorlewendes en Toeganklik Versekering belasting (sosiale sekerheid belasting) en die Hospitaal Versekering belasting (Medicare belasting). Hierdie belasting word gehef op beide die werkgewer en werknemer. Artikels 3101 (a) en 3101 (b) op te lê die werknemer gedeeltes van die belasting sosiale sekerheid en die Medicare belasting, onderskeidelik. Artikels 3111 (a) en (b) op te lê die werkgewer gedeeltes van die belasting sosiale sekerheid en die Medicare belasting, onderskeidelik. Artikel 3102 (a) bepaal dat die werknemer gedeelte van FICA belasting moet deur die werkgewer van die belastingpligtige deur die aftrekking van die bedrag van die belasting van lone soos en wanneer betaal. Artikel 31,3102 (a) -1 (a) bepaal dat die werkgewer verplig is om die belasting in te samel, nieteenstaande die feit dat lone betaal in iets anders as geld. Artikel 3102 (b) bepaal dat elke werkgewer wat nodig is om die FIS werknemersbelasting af te trek is aanspreeklik vir die betaling van daardie belasting, en word gevrywaar teen die eise en vereistes van 'n persoon vir die bedrag van enige sodanige betaling gemaak deur daardie werkgewer. Die term 8220wages8221 gedefinieer in sekte 3121 (a) vir FICA doeleindes as al vergoeding vir werk, insluitend die kontant waarde van alle vergoeding (insluitend byvoordele) betaal in enige medium anders as kontant, met sekere spesifieke uitsonderings. Artikel 3121 (b) definieer 8220employment8221 as 'n diens, van watter aard ook al, wat uitgevoer word deur 'n werknemer vir die persoon in diens hom met sekere spesifieke uitsonderings. Artikel 31,3121 (a) -1 (e) bepaal dat in die algemeen die medium waarin die besoldiging betaal word nie wesenlik is nie. Dit kan in kontant betaal of anders as in kontant. Vergoeding betaal in enige ander doel as kontant medium word bereken op grond van die billike markwaarde van sodanige items ten tye van betaling. Onder sekte 3121 (v) (2) word bedrae wat uitgestel onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan is oor die algemeen in ag geneem moet word wanneer die dienste verrig word of, indien later, wanneer daar geen wesenlike risiko van verbeuring. Tot die mate voordeelbetalings onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan is toe te skryf aan bedrae wat uitgestel is onder die plan wat in ag vir FICA belasting doeleindes geneem word die voordeelbetalings nie behandel soos FICA lone. Tot die mate voordeelbetalings is toe te skryf aan 'n bedrag uitgestel wat nie in ag geneem vir FICA belasting doeleindes, dan is die voordeelbetalings word as FICA lone geneem. Sien sekte 31,3121 (v) (2) -1 (d) (1) (ii). In die Social Security Wysigings van 1983, Publiekreg No. 98-21, 1983-2 CB 309 Kongres bygevoeg taal aan sekte 3121 (a) bepaal dat niks in die inkomstebelasting weerhouding regulasies wat 'n uitsluiting van lone vir inkomstebelasting weerhouding bied doeleindes word uitgelê om 'n soortgelyke uitsluiting van lone vir FICA vereis. Die wetgewende geskiedenis in verband met hierdie bepaling bepaal dat 8220since die sosiale sekerheid stelsel doelwitte wat aansienlik verskil van die objektiewe grondslag lê aan die inkomstebelasting weerhouding reëls is, die komitee van mening dat bedrae vrygestel van inkomstebelasting weerhouding nie vrygestel van FICA belasting moet wees nie, tensy die Kongres bied 'n eksplisiete belasting exclusion.8221 S. Rep. No 23, 98 Cong. 1 sess. 42 (1983). Die feit dat betalings includible by die bruto inkomste van 'n individu, behalwe 'n werknemer nie die betalings van FICA lone te verwyder. Sien ds Rul. 71-116, 1971-1 C. B. 277 hou dat betalings van lone aan 'n werknemer in 'n gemeenskap eiendom staat is FICA lone hoewel die helfte van die lone is includible in die bruto inkomste van die nonemployee gade. Sien ook ds Rul. 86-109, 1986-2 CB 196, wat inhou dat betalings van vergoeding vir werk wat na die dood van 'n werknemer en in die kalenderjaar van die dood is lone vir FICA belasting doeleindes, hoewel die bedrae includible in die bruto inkomste van die ontvanger en nie die werknemer. Op Rul. 2002-22 hou dat, op die uitoefening van 'n nonstatutory voorraad opsie verkry word deur 'n nonemployee eggenoot op grond van 'n egskeiding, die eiendom oorgedra word na die nonemployee gade deur die werkgewer het dieselfde karakter en is includible in die inkomste van die nonemployee gade onder sekte 83 (a) in dieselfde mate as die eiendom sou includible in die inkomste van die werknemer eggenoot gewees het indien die opsie behou en uitgeoefen word deur die werknemer gade. Op Rul. 2002-22 hou voorts dat nonqualified uitgestelde vergoeding, die reg om wat verkry word deur 'n nonemployee eggenoot op grond van 'n egskeiding, betaal of beskikbaar gestel aan die nonemployee gade het dieselfde karakter en is includible in die inkomste van die nonemployee gade in dieselfde mate as die vergoeding includible sou gewees het in die inkomste van die werknemer gade het die vergoeding betaal is of beskikbaar gestel word aan die werknemer gade. Niks in sekte 1041, met betrekking tot die oordrag van eiendom tussen gades of voorval by egskeiding, sluit betalings aan iemand anders as 'n werknemer van lone vir doeleindes van FICA persoon. In die afwesigheid van 'n spesifieke bepaling dat hierdie betalings van FICA lone sou uitsluit, die vergoeding wat met die uitoefening van die aandele-opsies deur die nonemployee eggenoot en die uitgestelde vergoeding betaal of beskikbaar gestel aan die nonemployee gade behou hul karakter as loon van die werknemer gade vir doeleindes van FICA. Dus, die betaling van sodanige vergoeding is onderhewig aan FICA in dieselfde mate asof aan die werknemer betaal gade. Terselfdertyd dat die Service gepubliseer Ds Rul. 2002-22, dit ook gepubliseer Kennisgewing 2002-31, 2002-1 CB 908, wat 'n voorgestelde beslissing inkomste aanspreek van die toepassing van FICA, Futa, en inkomstebelasting weerhouding, en verslagdoening van inkomste en lone ingesluit, met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgeplaas na 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding (soos beskryf in die feite hierbo), en versoek kommentaar oor die voorstel. In die algemeen, die voorgestelde beslissing ingesluit die gevolgtrekking gekom dat die uitoefening van die opsies en die nonqualified uitgestelde vergoeding onderhewig aan FICA en Futa belasting in dieselfde mate bly asof hulle behou deur die werknemer, en dat die inkomste erken deur die nonemployee eggenoot met betrekking tot die uitoefening van die opsies en verspreiding van nonqualified uitgestelde vergoeding is lone vir doeleindes van inkomstebelasting weerhouding. Die voorgestelde beslissing ook die gevolgtrekking dat 'n werknemer FICA belasting en inkomstebelasting weerhouding van toepassing op die uitoefening van die opsies of verspreiding van die nonqualified uitgestelde vergoeding sal afgetrek word van die betalings aan die nonemployee gade. Gevolglik is die nonqualified uitgestelde vergoeding betaal of beskikbaar gestel aan die voormalige gade is onderhewig aan die reëls van sekte 3121, insluitend sekte 3121 (v) (2) en die regulasies daarkragtens, om vas te stel wanneer en of FICA belasting is van toepassing. So, in die mate die uitgestelde bedrag is voorheen in ag vir FICA doeleindes geneem, die verspreiding van die voormalige gade van die opbrengs van die rekening balans plan sal nie beskou word as lone vir FICA belasting doeleindes. Maar tot die mate van die uitgestelde bedrag is nog nie voorheen in ag vir FICA belasting doeleindes geneem, sou die verspreiding van die voormalige gade van die opbrengs van die rekening balans plan loon van die werknemer vir FICA belasting doeleindes. Net so, onder sekte 3121 en die regulasies daarkragtens, 'n voormalige spouse8217s uitoefening van 'n nonstatutory voorraad opsie resultate in FICA loon van die werknemer in die mate waarin die billike markwaarde van die voorraad op grond van die uitoefening van die opsie ontvang oorskry die opsie uitoefeningsprys . Tot die mate van die verspreide betalings FICA lone, die werknemer FICA belasting afgetrek van die betaling aan die oordragnemer. Die bedrag includible by die bruto inkomste van die oordragnemende is nie verminder met enige FICA weerhouding van die betalings (insluitend oordragte van eiendom) om die oordragnemer. Sien ds Rul. 86-109 en ds Rul. 71-116. Omdat 'n was die diens performer en die vergoeding hou verband met 'n 8217s diens in diens by Y. die lone, hoewel aan B. is FICA loon van 'n. Sien ds Rul. 71-116. So, omdat die betalings is lone vir FICA belasting doeleindes, die betalings is rapporteerbare deur Y as sosiale sekerheid lone en Medicare lone op 'n vorm W-2, Wage en belasting Verklaring. uitgereik aan 'n. en die belasting sosiale sekerheid weerhou en Medicare belasting teruggehou is ook rapporteerbare op die vorm W-2 aan a. Y in ag neem ander lone voorheen aan 'n in daardie kalenderjaar te bepaal of hierdie verspreidings uitgesonder van lone sosiale sekerheid onder sekte 3121 (a) (1), die maksimum sosiale sekerheid loon basis uitsondering nie. Die werknemer FICA belasting vir hierdie lone moet afgetrek word van die betaling van hierdie lone. Ten slotte, moet hierdie betalings nie ingesluit word in Box 1, lone, wenke, ander vergoeding nie moet enige bedrag word weerspieël in Box 2, Federale inkomste belasting weerhou, van die vorm W-2 uitgereik word aan 'met betrekking tot hierdie betalings. Futa Die Futa belasting bepalings van toepassing met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding planne is soortgelyk aan die FICA bepalings, behalwe dat slegs die werkgewer betaal die onder Futa opgelê belasting. Sien sectsect 3301, 3306 (b), en 3306 (R) (2) en die regulasies daarkragtens. As gevolg van die soortgelyke statutêre bepalings, Futa belasting geld op dieselfde tyd en op dieselfde wyse as FICA. Om die belasting mate loon van toepassing, die lone is Futa loon van die werknemer 'n. onderhewig aan die maksimum loon basis in sekte 3306 (b) (1). Soos met FICA, kan lone voorheen aan die werknemer betaal gedurende die kalenderjaar in ag geneem word om te bepaal of hierdie bedrae in aanmerking kom vir die Futa maksimum loon basis uitsondering nie. Inkomstebelasting Weerhouding Artikel 3402 (a) met betrekking tot inkomstebelasting weerhouding, vereis oor die algemeen moet elke werkgewer 'n betaling van lone aan te trek en te weerhou op die lone n belasting bepaal in ooreenstemming met voorgeskrewe tafels of berekeningsprosedures. Artikel 3401 (a) bepaal dat 8220wages8221 vir inkomstebelasting weerhouding doeleindes beteken alle vergoeding vir dienste gelewer deur 'n werknemer vir sy werkgewer, insluitend die kontant waarde van alle vergoeding (insluitend byvoordele) betaal in enige medium anders as kontant, met sekere uitsonderings nie pertinent hierdie beslissing. Onder sekte 31,3402 (a) -1 (c), 'n werkgewer verplig is om af te trek en te weerhou die belasting nieteenstaande die feit dat die lone in iets anders as geld betaal (byvoorbeeld lone betaal in voorraad of verbande) en om te betaal oor die belasting in geld. As die lone in eiendom anders as geld betaal word, moet die werkgewer die nodige reëlings te tref om te verseker dat die bedrag van die vereiste om weerhou belasting is beskikbaar vir betaling in geld. Artikel 31 bepaal dat die weerhou lone as inkomstebelasting weerhouding bedrag sal toegelaat word om die 8220recipient van die income8221 as 'n krediet teen die inkomstebelasting wat deur Subtitle A. Afdeling 1,31-1 (a) van die Inkomstebelastingwet Regulasies bepaal dat die 8220recipient van die income8221 vir doeleindes van die party 31 krediet is die individu wat is onderhewig aan inkomstebelasting op die lone waaruit die belasting is teruggehou. Byvoorbeeld, indien 'n werknemer gade en nonemployee eggenoot woonagtig is in 'n gemeenskap eiendom staat en liasseer aparte belastingopgawes, elke verslagdoening vir inkomstebelasting doeleindes een-helfte van die deur die werknemer gade ontvang lone, is elke gade geregtig op die helfte van die krediet toelaatbare vir die weerhou by die bron met betrekking tot die lone belasting. Omdat die kompenserende belange oorgedra onder sect1041 om die nonemployee eggenoot op grond van die egskeiding belasbaar vir belasting diens doeleindes in dieselfde mate asof behou deur die werknemer eggenoot, die inkomste erken deur die nonemployee gade met betrekking tot die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies en die verspreiding van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne vergoeding vir indiensneming en lone vir doeleindes van inkomstebelasting weerhouding onder sekte 3402. ingevolge sect1.31-1 (a), want die erkende met betrekking tot hierdie vergoeding inkomste is includible in die bruto inkomste van die nonemployee gade, is die nonemployee gade geregtig wees om die krediet vir die inkomste belasting teruggehou ten opsigte van hierdie loon betalings. Werkgewers is nie nodig om Form W-4, Employee8217s Weerhouding Allowance Sertifikaat in te samel. uit die nonemployee gade, en behoort nie base weerhouding op 'n vorm W-4 deur die nonemployee gade voorgelê. Werkgewers mag die vergoeding includible in die inkomste van die nonemployee gade as aanvullende lone te behandel en die vaste koers weerhouding metode toe te pas op aanvullende lone in die weerhouding van belasting op hierdie lone. Die vaste koers vir die weerhouding van op aanvullende loon is tans 25 persent. Sien sekte 101 (c) (11) van die ekonomiese groei en belastingverligting Versoening Wet van 2001 (Pub. L. No 107-16), wat bepaal dat die vaste koers vir weerhouding van aanvullende loon is die derde laagste belastingkoers toepassing onder sekte 1 (c) van die Kode, en sectsect 1 (c), 1 (i) (1) (a) (i) en 1 (i) (2) van die Kode, wat bepaal dat die derde laagste belastingkoers onder sekte 1 (c) van toepassing is 25 persent. Verslagdoening van betalings Artikel 6051 vereis payors van vergoeding aan 'n werknemer aan dié betalings op Vorm W-2, Wage en belasting Verklaring rapporteer. Omdat die voormalige gade is nie 'n werknemer, moenie die verslagdoening vereistes van sekte 6051 nie van toepassing nie. Artikel 6041 (a) en die gepaardgaande regulasies oor die algemeen vereis dat alle persone wat betrokke is by 'n bedryf of besigheid wat 'n betaling aan 'n derde party te maak deur die loop van so 'n besigheid 'n inligtingsessie terugkeer met die IRS moet dien, verslagdoening alle betalings van altesaam 600 of meer in 'n belasbare jaar van huur, salarisse, lone, premies, annuïteite, kompensasies, vergoedingskomitee, besoldiging, of ander vaste of bepaalbare winste, winste en inkomste. In hierdie geval is, op grond van party 6041 (a), moet Y 'n inligtingsessie in te dien terugkeer rapportering beide die inkomste B besef van B 8217s uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies en die aan B van die uitgestelde vergoeding planne betalings. Onder sekte 31,6051-1 (a) (1), die loon van 'n werknemer wat onderhewig is aan Social Security en Medicare belasting is ingesluit in die toepaslike blokkies op die vorm W-2 uitgereik aan die werknemer. Sien ook ds Rul. 71-116. Want daar is geen voorsiening vir die uitreiking van Vorm W-2 in die naam van 'n nonemployee gade, besef die inkomste op die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies rapporteerbare om die nonemployee gade sou wees deur Y op Vorm 1099-MISC, Ander Inkomste. uitgereik aan die nonemployee gade, in Box 3, Ander inkomste, met die inkomste belasting teruggehou berig in Box 4, Federale inkomste belasting weerhou. Die betalings aan die nonemployee eggenoot B van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne en die weerhouding daarop sou ook rapporteerbare wees deur Y op 'n vorm 1099-MISC in Box 3, met die inkomste belasting teruggehou berig in Box 4. Sosiale sekerheid lone, sosiale sekerheid belasting weerhou, Medicare lone, en Medicare belasting weerhou, indien van toepassing, word verslag gedoen oor die werknemer spouse8217s Form W-2 soos hierbo beskryf. Werkgewers sal die inkomste belasting weerhouding op lone betaal aan die nonemployee gade verslag oor Form 945, jaarlikse opbrengs van Weerhou federale inkomste belasting. Die Social Security en Medicare belasting betaal ten opsigte van hierdie loon van die werknemer gade sou word verslag gedoen oor Form 941, Employer8217s Kwartaallikse Federale belastingopgawe. Futa belasting ten opsigte van lone van die werknemer gade sou word verslag gedoen oor Form 940, Employer8217s Jaarlikse Federal Werkloosheid (Futa) belastingopgawe. HOLDINGS (1) Die oordrag van belange in nonstatutory voorraad opsies en in nonqualified uitgestelde vergoeding van die werknemer gade na die nonemployee gade voorval by 'n egskeiding nie lei tot 'n betaling van lone vir FICA en Futa belastingdoeleindes. Die nonstatutory voorraad opsies is onderhewig aan FICA en Futa belasting ten tyde van die uitoefening deur die nonemployee gade in dieselfde mate asof die opsies het deur die werknemer gade behou en uitgeoefen word deur die werknemer gade. Die nonqualified uitgestelde vergoeding bly ook onderhewig aan FICA en Futa belasting in dieselfde mate asof die regte op die vergoeding is behou deur die werknemer gade. Tot die mate FICA en Futa belasting toe te pas, die lone is die loon van die werknemer gade. Die werknemer gedeelte van die FICA belasting afgetrek van die loon soos en wanneer die lone in ag geneem word vir FICA belasting doeleindes. Die werknemer gedeelte van die FICA belasting afgetrek word van die betaling aan die nonemployee gade. Die inkomste erken deur die nonemployee gade met betrekking tot die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies is onderhewig aan weerhouding onder sekte 3402. Die uitgedeel aan die nonemployee eggenoot van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne bedrae is ook onderhewig aan weerhouding onder sekte 3402. Die bedrae aan weerhou word vir inkomstebelasting weerhouding word afgetrek van die betalings aan die nonemployee gade. Die aanvullende loon vaste koers kan gebruik word om die bedrag van inkomstebelasting weerhouding bepaal. Op grond van party 31, is die nonemployee gade geregtig wees om die krediet toelaatbare vir die inkomste belasting teruggehou by die bron op hierdie lone. (2) Die lone sosiale sekerheid, Medicare lone, sosiale sekerheid belasting weerhou, en Medicare belasting weerhou, indien van toepassing, is rapporteerbare op 'n vorm W-2 met die naam, adres en nommer sosiale sekerheid van die werknemer gade. Maar geen bedrag is includible in Box 1 en Box 2 van die employee8217s Form W-2 met betrekking tot hierdie betalings. Die inkomste met betrekking tot die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies wat deur die nonemployee eggenoot en die verspreiding van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne om die nonemployee gade is rapporteerbare in Box 3 as ander inkomste op 'n vorm 1099-MISC met die naam, adres en sekerheid nommer van die nonemployee gade sosiale. Inkomstebelasting weerhouding ten opsigte van hierdie betalings van lone ingesluit is in Box 4, Federale inkomste belasting weerhou. Inkomstebelasting weerhouding op betalings aan die nonemployee gade is ingesluit op 'n vorm 945 geliasseer deur Y. Die sosiale sekerheid belasting en Medicare belasting gerapporteer op Y 8217s Form 941, en die Futa belasting berig op Y 8217s Form 940. EFFEK OP ander gepubliseerde items Let 2002-31, 2002-1 CB 908, onder meer 'n voorgestelde beslissing inkomste aanspreek van die toepassing van FICA, Futa, en inkomstebelasting weerhouding, en verslagdoening van inkomste en / of lone met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgeplaas na 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding, en versoek kommentaar oor die voorstel. Na oorweging van die kommentaar wat ontvang is, is die voorgestelde beslissing aanvaar as hersien deur hierdie inkomste beslissing. VOORNEMENDE AANSOEK Dit inkomste beslissing is effektief 1 Januarie 2005. Vir tydperke voor die effektiewe datum, kan werkgewers staatmaak op 'n redelike, goeie trou interpretasie insluitend die interpretasies in die voorgestelde beslissing inkomste in Kennisgewing 2002-31 en hierdie uitspraak inkomste. Maar met betrekking tot vergoeding oorgeplaas na 'n gade voorval by egskeiding, versuim om te behandel nonstatutory voorraad opsie vergoeding, of bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan, as onderworpe aan FICA nie oorweeg sal word 'n redelike, goeie trou interpretasie. OPSTEL INLIGTING Die skoolhoof skrywer van hierdie inkomste beslissing is A. G. Kelley van die Kantoor van die Afdeling raad / Mede Hoof Counsel (belastingvrystellingstatus en die regering entiteite). Vir verdere inligting in verband met hierdie inkomste beslissing, kontak mnr Kelley by (202) 622-6040 (nie 'n tolvrye oproep).As jy 'n opsie om voorraad te koop as betaling vir jou dienste te ontvang, kan jy inkomste te hê wanneer jy ontvang die opsie, as jy die opsie uit te oefen, of wanneer jy ontslae raak van die opsie of voorraad ontvang wanneer jy die opsie uit te oefen. Daar is twee tipes van voorraad opsies: Options onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n aansporing voorraad opsie (ISO) plan toegestaan ​​word statutêre voorraad opsies. Stock opsies wat toegestaan ​​nie onder 'n werknemer voorraad aankoop plan of 'n ISO plan is nonstatutory voorraad opsies. Verwys na publikasie 525. Belasbare en Belasting Vrye Inkomste. vir hulp in die bepaling of jy het 'n statutêre of 'n nonstatutory voorraad opsie toegestaan. Statutêre Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n statutêre voorraad opsie, jy oor die algemeen sluit nie enige bedrag in jou bruto inkomste wanneer jy ontvang of uit te oefen die opsie. U kan egter onderhewig wees aan alternatiewe minimum belasting in die jaar wat jy 'n ISO oefen. Vir meer inligting, verwys na die vorm 6251 instruksies (PDF). Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy gekoop het deur die opsie uitgeoefen verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. As jy egter nie aan spesiale Holding tydperk vereistes, sal jy het om te behandel inkomste uit die verkoop as gewone inkomste. Voeg hierdie bedrae wat as lone behandel, om die basis van die voorraad in die bepaling van die wins of verlies op die aandele ingesteldheid. Verwys na publikasie 525 vir spesifieke besonderhede oor die tipe voorraad opsie, asook reëls vir wanneer inkomste berig en hoe inkomste gerapporteer vir inkomstebelasting doeleindes. Aansporing Stock Opsie - na oefening 'n ISO, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3921 (PDF), Oefening van 'n aansporing Stock Opsie Onder Artikel 422 (b). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste (indien van toepassing) moet berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Werknemer Aandelenaankoop Plan - Na jou eerste oordrag of verkoop van voorraad verkry deur 'n onder 'n werknemer voorraad aankoop plan toegestaan ​​opsie uitoefen, moet jy van jou werkgewer 'n Vorm 3922 (PDF), oordrag van Stock verkry deur 'n werknemer Aandelenaankoop Plan onder artikel 423 (c). Hierdie vorm sal belangrike datums en waardes wat nodig is om die korrekte bedrag van die kapitaal en gewone inkomste te berig oor jou terugkeer bepaal rapporteer. Nonstatutory Stock Options As jou werkgewer verleen jy 'n nonstatutory voorraad opsie, die bedrag van die inkomste in te sluit en die tyd wat dit hang af of die billike markwaarde van die opsie geredelik vasgestel kan word in te sluit. Geredelik Bepaal billike markwaarde - As 'n opsie aktief verhandel op 'n gevestigde mark, kan jy maklik die billike markwaarde van die opsie te bepaal. Verwys na publikasie 525 vir ander omstandighede waaronder jy geredelik die billike markwaarde van 'n opsie en die reëls te bepaal wanneer jy inkomste vir 'n opsie met 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde moet aanmeld kan bepaal. Nie geredelik bepaalbare billike markwaarde - Die meeste nonstatutory opsies het nie 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde. Vir nonstatutory opsies sonder 'n geredelik bepaalbare billike markwaarde, is daar geen belasbare gebeurtenis wanneer die opsie toegestaan, maar jy moet in inkomste die billike markwaarde van die voorraad ontvang op oefening insluit, minus die bedrag betaal, wanneer jy die opsie uit te oefen. Jy het belasbare inkomste of aftrekbare verlies wanneer jy die voorraad wat jy deur die opsie uitgeoefen het verkoop. Jy hanteer die algemeen hierdie bedrag as 'n kapitaalwins of verlies. Vir spesifieke inligting en verslagdoening vereistes, verwys na publikasie 525. Laaste Nagegaan of Opdateer: September 20, 2016Access om hierdie webblad is geblokkeer. Verwysing Fout: (1846c9411604614759686584664baeec) As jy voel jy het hierdie boodskap verkeerdelik ontvang het, stuur vir ons 'n e-pos of. Net bel: 800-BANK-BBT (800-226-5228) Ondersteuning vir BBT Online Banking: 888-228-6654 In die tussentyd, bied ons 'n verskeidenheid van metodes om toegang tot jou rekeninge insluitend: Ongeveer 1800 finansiële sentrums in 12 lande en Washington, DC Meer as 2400 OTM plekke Online bank kan ook beskikbaar wees deur ons mobiele dienste. Teken in op die gebruik van ons mobiele app, of besoek m. bbt vanaf jou selfoon. 2014 Tak Banking en Trustmaatskappy. Alle regte reserved. NON-gekwalifiseerde aandeelopsies As jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, sal jy waarskynlik ook verskeie opsies van ander tipes as well. Nie-gekwalifiseerde opsies unieke eienskappe en 'n paar bykomende voordele indien uitgeoefen op die mees doeltreffende wyse. Beperking op Toekennings Daar is geen statutêre beperkings op die Nie-gekwalifiseerde Stock Options wat aan 'n uitvoerende in 'n bepaalde kalenderjaar toegestaan ​​kan word. Oefening Volgorde NQOs, een keer uitgeoefen, uitgeoefen kan word in enige volgorde. Later toekennings uitgeoefen kan word, selfs al vroeër toekennings is nog uitstaande en onuitgeoefende. Inkomstebelasting Weerhouding Wanneer 'n NQO uitgeoefen word, die verskil tussen die waarde van voorraad ten tyde van die oefening en die opsie prys word beskou as vergoeding inkomste waarop federale, staats-en plaaslike belasting weerhouding word vereis. Wanneer 'n Kong uitgeoefen word, die volle waarde van die SAR is ook vergoeding inkomste waarop belasting weerhouding word vereis. Na aanleiding van die uitoefening van NQOs en SARS, sal jou belasting weerhouding vereistes word afgetrek van die SAR kontantbetaling. FICA belasting sal net weerhou word indien jy nie belasting betaal het op die maksimum FICA loon basis vir daardie jaar. Beding Element of Smeer Die winskoop element of versprei tussen die opsie prys en die prys op oefening is vergoeding inkomste en sal weerspieël word in jou W-2 Form vir die jaar. Belasting teruggehou soos uiteengesit in die derde item sal ingesluit word op jou W-2 Form. Die inkomste is belasbaar as gewone inkomste wees en sal spesiale belasting behandeling ontvang nie. Toekomstige waardering vanaf die datum van oefening sal belasbaar wees wanneer die voorraad verkoop word. Stock-vir-Stock Oefening Stock-vir-Stock oefeninge word toegelaat nie. So, mag die opsie uitoefen bereik word sonder 'n kontantbetaling vir die voorraad. Dit sal egter kontant benodig word om dit in die derde item inkomstebelasting weerhouding vereiste betaal. Belasting Voorkeur Die uitoefening van NQOs nie aanleiding gee tot 'n item van belasting voorkeur gee. Aftrede NQOs uitoefenbaar ná aftrede in ooreenstemming met die bepalings van die opsie. Basis vir wins of verlies Die basis vir enige wins of verlies wanneer die opsie voorraad verkry (via kontant oefening) verkoop is die oorspronklike opsieprys plus vergoeding inkomste erken teen oefening. (Dit wil sê jou belasting basis is gelyk aan die markwaarde van voorraad op die datum waarop die opsie uitgeoefen word.) NQO voorraad ontvang in 'n voorraad-vir-effekte oefening het 'n basis gelyk aan die erkende op oefening inkomste. Terwyl finansiële adviseurs kan help, is die meeste bestuurders wil 'n duidelike begrip van die opsie proses en strategie het. In die komende artikels sal ons 'n voorbeeld van hoe nie-gekwalifiseerde opsies kan viewed. Taxation van Werknemer Stock Options Daar is twee tipes van werknemer voorraad opsies bied. nie-gekwalifiseerde voorraad opsies (NK) en aansporing voorraad opsies (ISOs). Elk heel anders belas. Beide word hieronder gedek. Belasting van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies Wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen, is die verskil tussen die mark prys van die voorraad en die toekenning prys (bekend as die verspreiding) gereken word as gewone inkomste. selfs as jy jou opsies uit te oefen en voortgaan om die voorraad te hou. Inkomste is onderhewig aan betaalstaat belasting (Social Security en Medicare), sowel as gereelde inkomste belasting op jou van toepassing belastingkoers. Jy betaal twee tipes betaalstaat belasting: OASDI of Social Security wat 6.2 op verdienste tot die sosiale sekerheid voordeel basis wat 118500 in 2015 MI of Medicare - wat is 1.45 op al inkomste selfs bedrae wat tot voordeel basis oorskry. As jou inkomste vir die jaar oorskry reeds die voordeel basis as jou betaalstaat belasting op wins uit te oefen jou nie gekwalifiseerde voorraad opsies sal net die 1.45 toegeskryf kan word aan Medicare wees. As jou jaar-tot-datum inkomste is nie reeds meer as die voordeel basis as wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen sal jy betaal 'n totaal van 7,65 op wins beloop tot jou inkomste ten bate basis bereik, as 1.45 op verdienste oor die voordeel basis. Jy moet nie te oefen werknemer voorraad opsies streng gebaseer op belasting besluite egter in gedagte hou dat as jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies in 'n jaar waarin jy het geen ander inkomste uit te oefen, sal jy meer betaalstaat belasting te betaal as youll betaal as jy dit uit te oefen in 'n jaar waarin jy het ander bronne van inkomste en reeds meer as die voordelebedrag basis. Benewens die betaalstaat belasting, alle inkomste uit die verspreiding is onderhewig aan gewone inkomstebelasting. As jy die voorraad na oefening te hou, en bykomende winste buite die verspreiding bereik, is die addisionele winste belas as 'n kapitaalwins (of as 'n kapitaalverlies indien die voorraad afgetrek). Op Fairmarks Tax Guide vir Beleggers kan jy bykomende besonderhede oor belasting wat van toepassing is wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen vind. Belasting van aansporing voorraad opsies Anders as nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, wins op aansporing voorraad opsies is nie onderhewig aan die betaalstaat belasting, maar dit is natuurlik onderhewig aan belasting, en dit is 'n voorkeur item vir die AMT (alternatiewe minimum belasting) berekening. Wanneer jy 'n aansporing voorraad opsie uit te oefen is daar 'n paar verskillende belasting moontlikhede: jy oefen die aansporing voorraad opsies, en verkoop die voorraad binne dieselfde kalenderjaar. In hierdie geval betaal jy belasting op die verskil tussen die mark prys op veiling en die toekenning prys jou gewone inkomste belastingkoers. Jy oefen die aansporing voorraad opsies, maar hou die voorraad. In hierdie situasie is die verskil tussen die toekenning prys en die mark prys word dan 'n AMT voorkeur item, so oefen aansporing voorraad opsies kan youll beteken betaal AMT (alternatiewe minimum belasting). Jy kan 'n krediet vir meer as AMT belasting betaal te kry, maar dit kan baie jare neem om te gebruik om hierdie krediet. As jy die aandele vir een jaar vanaf jou oefening datum te hou (twee jaar vanaf die toekenningsdatum van die opsie) dan die verskil tussen toekenning prys en die mark prys as jy die opsies te verkoop belas as langtermyn wins eerder as gewone inkomste, en as jou gewone belastingkoers oorskry jou AMT belastingkoers jy kan kry om 'n paar van die voorheen opgehoopte AMT krediet gebruik. Vir hoë inkomstegroepe, hou die voorraad vir die vereiste tydperk kan beteken om belasting te betaal op die wins op 15 teenoor 35, maar daar is risiko's aan hierdie strategie wat deeglik geëvalueer moet word. Belasting reëls kan ingewikkeld wees. 'N Goeie belasting professionele en / of finansiële beplanner kan jou help om die belasting te skat, te wys jou hoeveel you39ll het na alle belasting betaal, en leiding te gee oor maniere om tyd die uitoefening van jou opsies om die minste belasting moontlik betaal.


No comments:

Post a Comment